warning

You are using an outdated and therefore insecure browser. This leads to restrictions when using our shop.

Marketing na prodajnom mjestu

Marketing na prodajnom mjestu (POS Marketing) podrazumijeva mjere za poticanje prihoda od prodaje, koje se provode direktno na prodajnom mjestu na kojem je i kupac u doticaju s robom te gdje se donosi odluka o kupnji. Budući da se većina odluka o kupnji donosi na prodajnom mjestu, marketing na prodajnom mjestu zauzima po važnosti visoko mjesto u poticanju prodaje.

Tipičan i širokorasprostranjeni primjer za marketing na prodajnom mjestu je prikazivanje reklamnih videospotova odnosno videospotova o proizvodima. Ekrani se u tu svrhu postavljaju u neposrednu blizinu proizvoda, a na njima se prikazuju video-filmovi koji potiču prodaju, a u kojima se kupcima govori o svojstvima, prednostima i primjerima upotrebe tog proizvoda.

Daljnja važna reklama sredstva su posteri, displej ekrani, stalci ili stropne viseće reklame, koje optički upozoravaju na prednosti i samo postojanje proizvoda. Povrh toga i oblikovanje cijelog prodajnog prostora je važan faktor utjecaja na uspjeh maketinga na prodajnom mjestu. Pored optičkog oblikovanja važno je voditi računa i o načinu isticanja cijena, utjecaj na prostorno kretanje kupca te tzv. sekundarno plasman proizvoda. Ovo posljednje može kod određenih proizvoda (npr. tzv. Me-too-proizvodi) također dovesti do više spontanog kupovanja.
Close menu

View products
Povratak na vrh