Digital Signage - Digitalni natpisi

Pojam "Digital Signage" označava u prijevodu s engleskoj jezika zapravo digitalne natpise i odnosi se na uporabu digitalnih medija u javnom prostoru. Tehnički dio provedbe najčešće je pomoću velikih ekrana i projektora. Digital Signage ponajprije se koristi na mjestima s velikom frekvencijom prolaznika i prometnim čvorištima kao npr. na javnim trgovima, kolodvorima ili u zrakoplovnim lukama. Povrh toga imaju primjenu i u trgovinama i dućanima kao mjera za dodatnu ponudu informacija ili u promidžbene svrhe. Dobar primjer za to je monitor u knjižari na željezničkom kolodvoru, koji naizmjenično nudi informacije o aktualnom voznom redu, dnevne vijesti i reklame za bestselere.

Bitna prednost koju pruža Digital Signage je dinamičnost: prikazane sadržaje uvijek je moguće prilagoditi odnosno izmjenjivati. Tako je npr. moguće u različito vrijeme prikazivati oglase koji su prilagođeni različitim željenim ciljnim grupama ili je pak moguće prikazivati cijele reklamne spotove. Primjer: u zračnoj luci u ranim jutarnjim satima prvo se na monitoru prikazuju oglasi namijenjeni turistima koji putuju u paket-aranžmanima, a kasnije se prikazuju ponude koje odgovaraju potrebama poslovnih ljudi. Taj isti monitor može se u slučaju potrebe dodatno koristiti i kao putokaz ili za prikaz kašnjenja po voznom redu.
Close menu

View products
Ova online trgovina koristi kolačiće za optimalan doživljaj kupovine. Pri tome se primjerice na Vašem računalu pohranjuju informacije o sesiji ili postavke jezika. Bez kolačića opseg funkcioniranja online trgovine je ograničen. Ukoliko se s time ne slažete, molimo kliknite ovdje.

VKF Renzel Hrvatska
Povratak na vrh